خلف وعده پیش فروش خودرو

شناسه خبر : 1004276

متاسفانه اخیرا شنیده شده یکی از شرکتهای وارد کننده خودرو برند هیوندایی با نام آسان موتور علیرغم دریافت وجه کامل خودرو پیش فروش شده پس از گذشت حدودا سه ماه از پلاک کردن آن به دلایل نامعلومی استنکاف ورزیده و در مقابل تماسهای مکرر مشتریان خود از اقصی نقاط کشور نه تنها پاسخی درخور و عملی (جز موکول کردن حل این موضوع به هفته بعد،هفته های بعد و …. ) دریافت نکرده اند و پس از چندین ماه لاینحل باقی مانده است. از طرفی وقتی ثبت نام کنندگان و مشتریان خودروهای تحویل شده خواستار توضیح بیشتر این اقدام میشود همیشه با پاسخ مسوول مد نظر جلسه هست و امکان ارتباط نیست مواجه شده اند!!!
لذا سوالی که در حال حاضر در ذهن متواتر می گردد و افکار عمومی خواستار شفافیت بیشتر از جانب شرکت اسان موتور بعنوان نمایندگی خودرو هیوندایی این است که
۱-علت رخ دادن این اتفاق (عدم شماره گذاری و تحویل پلاک بعد از حدود سه ماه ) چه بوده است؟
۲-فارغ از هر علت و معلولی آیا بهای این قضایا را باید مشتریانی بپردازند که مطابق به مفاد قرارداد به همه تعهدات خویش عمل نموده اند؟
۳-خسران و زیان مادی و معنوی که ناشی از عدم شماره گذاری خودرو در این چندین ماه است را چه کسی پاسخگوست؟
درخاتمه وبسایت خبری آمارخبر ضمن پرهیز از هرگونه پیش داوری فقط و فقط انعکاس دهنده ادعاهای تعدادی از خریداران خودرو هیوندایی از شرکت آسان موتور بوده و آمادگی خویش را در درج پاسخگویی مسئولین محترم ان شرکت اعلام می دارد.

نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ >>>ثبت در۲۷ مهر ۱۳۹۶

نظـری بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کنترل امنیتی *