متاسفانه اخیرا شنیده شده یکی از شرکتهای وارد کننده خودرو برند هیوندایی با نام آسان موتور علیرغم دریافت وجه کامل خودرو پیش فروش شده پس از گذشت حدودا سه ماه از پلاک کردن آن به دلایل نامعلومی استنکاف ورزیده و در مقابل تماسهای مکرر مشتریان خود از اقصی نقاط کشور نه تنها پاسخی درخور و عملی (جز موکول کردن حل این موضوع به هفته بعد،هفته های بعد و …. ) دریافت نکرده اند و پس از چندین ماه لاینحل باقی مانده است. از طرفی وقتی ثبت نام کنندگان و مشتریان خودروهای تحویل شده خواستار توضیح بیشتر این اقدام میشود همیشه با پاسخ مسوول مد نظر جلسه هست و امکان ارتباط نیست مواجه شده اند!!!
لذا سوالی که در حال حاضر در ذهن متواتر می گردد و افکار عمومی خواستار شفافیت بیشتر از جانب شرکت اسان موتور بعنوان نمایندگی خودرو هیوندایی این است که
1-علت رخ دادن این اتفاق (عدم شماره گذاری و تحویل پلاک بعد از حدود سه ماه ) چه بوده است؟
2-فارغ از هر علت و معلولی آیا بهای این قضایا را باید مشتریانی بپردازند که مطابق به مفاد قرارداد به همه تعهدات خویش عمل نموده اند؟
3-خسران و زیان مادی و معنوی که ناشی از عدم شماره گذاری خودرو در این چندین ماه است را چه کسی پاسخگوست؟
درخاتمه وبسایت خبری آمارخبر ضمن پرهیز از هرگونه پیش داوری فقط و فقط انعکاس دهنده ادعاهای تعدادی از خریداران خودرو هیوندایی از شرکت آسان موتور بوده و آمادگی خویش را در درج پاسخگویی مسئولین محترم ان شرکت اعلام می دارد.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه