سرگردانی مسافران نوروزی و مردم مازندران در پشت دستگاههای خودپرداز به نحوی است که دور حوصله شده و آنان را کلافه کرده است .
مراجعه کنندگان به خودپردازهای بسیاری از شعب بانک های استان دائما با پیانهایی روبرو می شوند که در این شرایط نگرانی آنان را بدنبال دارد.
از سویی با توجه به تماس ها و اعلام مردم، بیشترین نارضایتی در خودپردازهای بانک ملی در استان که بیشترین انتظار نیز از آن می رود وجود دارد . صف های طولانی و اعلام پیان های متفاوت که عمدتا عدم وجود پول نقد بوده نشان می دهد مسئولان بانکی استان هیچ تدبیری برای خدمات مطلوب به گردشگران و مردم نیندیشیده اند!
بدون تردید با توجه به عدم پرداخت پول در خودپردازها و اعلام پیام مرتبط، نمی توان این معضل را به گردن مشکلات فنی و شبکه ای انداخت و تنها بی تدبیری و عدم برنامه ریزی در جایگذاری پول نقد در دستگاههای خودپرداز عامل سرگردانی بسیاری از مسافران و هم استانی های مازندرانی شده است.
شایسته است ستاد خدمات سفر که متشکل از دستگاههای مختلف اجرایی استان است به این موضوع نیز عنایت ویژه داشته تا مشکلاتی که در اولین روز فرودین و حتی تا لحظه قرار گرفتن این مطلب بر روی خروجی ادامه دارد کام مردم و مسافران نوروزی را تلخ نکند.